Kritiek / reclamaties - we helpen u graag verder!
Fragment uit onze algemene voorwaarden:
[...]
6. Aansprakelijkheid voor gebreken
In het algemeen zijn de wettelijke regelingen betreffende de aansprakelijkheid voor gebreken van toepassing en in bijzonder gelden de volgende bepalingen.
6.1 Voor klanten in de hoedanigheid van consument
- De klant moet het gebrek aan het geleverde artikel binnen twee maanden na ontdekking van de schade melden aan de verkoper.
- De verjaringstermijn voor reclamaties inzake gebreken bedraagt twee jaar vanaf het melden van het gebrek.
6.2 Afgezien van de contractuele vorderingen tot schadevergoeding op grond van de artikelen 9 en 10 van titel 1 in Boek 6 van het Burgerlijk Wetboek bestaat er geen aansprakelijkheid van de verkoper jegens de koper met betrekking tot gevolgschade of letselschade op grond van gebreken met betrekking tot de veiligheid van het geleverde artikel (BW 6:186, BW 7:24). Dit geldt niet
- wanneer de verkoper het veiligheidsgebrek kende of behoorde te kennen;
- wanneer de verkoper de aanwezigheid van het gebrek heeft tegengesproken of;
- indien het gebrek door schade aan een andere zaak zoals bedoeld in BW 6:190 vermogensschade van minder dan 500,- euro heeft veroorzaakt.
[...]
Is iets niet in orde? Wij gaan ermee aan de slag!
Wij willen dat u tevreden bent met onze producten. Mocht dit bij wijze van uitzondering niet het geval zijn, neem dan a.u.b. contact met ons op. Belangrijk hierbij zijn een exacte beschrijving van het gebrek en tevens foto's ter verduidelijking.
Maak bij voorkeur gebruik van ons handige reclamatie portaal, om uw kritiek aan ons mee te delen. Daar kunt u ook foto's uploaden en uw reclamatie snel en ongecompliceerd met een klik aan ons doorgeven. Dit garandeert, dat wij alle informatie ontvangen, die we nodig hebben. Het spaart tijd en wij hoeven u niet hinderlijk te storen voor nadere inlichtingen. Een ander voordeel voor u: Met de geautomatiseerde ontvangstbevestiging hebt u al snel een document voor uw reclamatie.